Skadad fot!

I går trampade jag snett i en golvspricka i garaget på jobbet! Torbjörn skulle köra en Garia (elbil) som han aldrig hade kört förut. Han trodde att handbromsen låg i när han skulle backa. Jag skulle visa honom hur bilen fungerar och när jag backade bakåt ur hans bil så ramlade jag. Jag kände att det gjorde ont men jag bedömde att jag kunde köra min brevbärartur. Det var inte så smart! Det blev bara värre och värre. I slutet av mitt distrikt så har jag 22 trappor. Jag körde 8 av dom och sen ringde jag Torbjörn som körde klart resten. 

När vi kom hem så såg vi att foten var svullen på sidan. Jag kan stödja på den så jag tror "bara" att det är en stukning. I morse såg man att det var en ordentlig blödning för svullnaden hade ändrat färg. Det är bara att hålla tummarna för att det läker snabbt!