En annorlunda trimgäst!

 I dag hade vi en lite annorlunda trimgäst på besök, min systerdotters kisse Ralph som behövde bli av med lite tovor. Ralph är en blandning mellan perser och ragdoll. Ralph var så snäll! Han käkade godis och spann medan jag friserade honom. 



Vi har hittills klarat oss från att bli sjuka i Corona! Vi är väldigt försiktiga. Vi åker till jobbet, handlar mat och försöker att hålla oss hemma. Det kan ju hända att man behöver handla något annat än mat men då gör vi det väldigt snabbt och ser till att vi inte är nära andra människor. Jag saknar verkligen att åka på hundutställningar och att träffa alla hundvänner. I brist på riktiga hundutställningar så skickade jag in bilder på Pajas och Amigo till Trettondagsaftons Onlineshow. Själv skulle jag kalla det fototävling eftersom det är ett foto som bedöms. Jag vet inte vem det var som bedömde bilderna men hen tyckte att Amigo var finare än Pajas. Amigo blev BIR och BIG-4! Bilden som jag skickade in på Amigo är den finaste bilden som jag har på honom.