Stukad fot!

I tisdags var det väldigt halt ute. När jag delade ut posten så halkade jag och föll rakt ner i backen. Jag kände att jag fick ont i vänsterfoten men jag lyckades köra färdigt brevbärarturen. När vi kom hem från jobbet så var foten väldigt svullen. Jag gick till jobbet dagen därpå men jag klarade inte av att gå i några trappor för då blev det för mycket belastning på den onda foten. Jag fick hjälp av mina arbetskamrater att dela ut den biten av mitt distrikt där det är trappor. Resten körde jag själv men det tog lite längre tid än vanligt eftersom jag haltade. Foten är fortfarande lite svullen men det är mycket bättre. Jag hoppas verkligen att det blir helt bra tills nästa helg för då är det ju utställning i Stockholm och då måste jag kunna springa. Om jag fortfarande har väldigt ont så får jag försöka hitta någon som kan hjälpa mig att visa Pajas.