"Från Barbados till Gamla stan"

I fredags kväll hade jag ganska bråttom hem från jobbet. Jag skulle se showen "Från Barbados till Gamla stan" med Magnus Carlsson på kvällen. Däremellan skulle Pajas bada eftersom vi skulle på utställning i Ulriksdal (Stockholm) på lördagen. Jag mötte upp min kompis Sandra på Konsert & Kongress i Linköping. Vi hade en jättetrevlig kväll och showen var superbra. Jag filmade några av låtarna.







Torbjörn kom och hämtade mig i Linköping och sen sov vi i knappt 4 timmar innan det var dags att gå upp och åka till Stockholm på SSRK:s utställning. Elaine Thomas från England dömde cockerspaniel. Pajas blev 2 med CK utav 5 championhanar. Han var som vanligt sjövild när domaren skulle titta på honom på trimbordet. Elaine sa skämtsamt:"Turn off that tail and get serious". Pajas fick fin kritik:


 Diesel var inte anmäld till dagens utställning eftersom jag visste att domaren skulle tycka att han var för stor. Vi kom hem från Ulriksdal vid 17-tiden och det blev att vi gick och la oss väldigt tidigt den kvällen eftersom vi bara hade sovit knappt 4 timmar de senaste 40 timmarna.