Utställning i Mjölby!

I går var vi på SSRK:s utställning i Mjölby. Nina Karlsdotter dömde cockerspaniel. Vi hade aldrig ställt Pajas eller Diesel för henne tidigare. När jag tittade på SKK Hunddata och såg vad Nina hade gillat för typ av hundar tidigare så trodde jag inte att våra hundar skulle falla henne i smaken men både Pajas och Diesel fick CK. Pajas blev oplacerad med CK i en stor championklass (8 st). Diesel var ensam i veteranklassen. Han fick CK och blev således BIR-veteran. BIS-finalen dömdes av Göran Bodegård och då blev Diesel BIS-3.

I natt har det snöat jättemycket så jag ser inte fram emot att gå till jobbet i morgon. Brevbärarturen tar mycket längre tid när det är massa snö i vägen där man brukar gå. Jag har även 3 trimningar nästa vecka så det kommer att bli en tuff vecka. Som tur är så har jag inget inplanerat nästa helg så då kan man ta det lite lugnt.