Julen 2018!

Redan den 2 december så började jag att känna lite julstämning. Min kompis Sandra och jag var då på Christmas Night i Linköping. Årets deltagare var Magnus Carlsson, Elisa Lindström, Sofia Kjellgren och Tommy Nilsson.









Ett litet smakprov från konserten där Magnus Carlsson sjunger "Jul i Gamla Stan".





Veckan före jul så fick hundarna vara hos mina mamma eftersom vi hade längre arbetsdagar än vanligt på grund av alla julkort som skulle delas ut. På Julafton var vi hemma hos oss. Alla djuren fick julklappar. Pajas som älskar långa leksaker fick ett långt paket. 







Katterna fick en rolig leksak som Karin Staaf hade köpt åt mig. 




Presley försökte släpa iväg med hela leksaken men då blev Elvis lite rädd.





Julen har varit toppen i år. 5 dagar ledigt och nu ska man bara jobba i 2 dagar och sen är man ledig i 4 dagar igen.