Utställning i Ransäter!

I går var vi på utställning i Ransäter! Vi gick upp kl. 02.15. Jag vill duscha och äta frukost innan jag åker och jag vill vara framme så att man hinner att packa ur bilen tills det öppnar. Vi hade hört att det skulle vara ganska ont om tältplatser i Ransäter. Det var bara 9 cockrar anmälda för Liz-Beth C Liljeqvist. Pajas blev 2 med CK i championklassen och 4 Bästa Hane. Kul att han fick CK och en Bästa Hane placering när vi hade åkt så långt.



Eftersom det var så varmt så packade vi ihop våra grejer och åkte hem direkt efter att  cockerbedömningen var klar. Vi var hemma strax före kl.15. Vi hade tänkt att stanna och äta lunchen som vi hade med oss på vägen hem men vi valde att köra hem direkt och äta hemma. Det var 32 grader varmt så det var skönare för hundarna att åka i bilen där det var svalt än att stanna vid någon rastplats. När jag hade packat upp utställningsgrejerna så låg jag på sängen och slappade resten av dagen. Man var ju väldigt trött eftersom vi hade gått upp så tidigt.